Τρίτη, Απριλίου 03, 2012

Ocean's Log

Ocean's Log, Stardate 310744.4

Σημερα ειπα πως οτι και να γινει θα κανω αναρτηση. Στο κλιμα των αλλαγων που αποφασισα να κανω (καλοκαιρακι ερχεται, κι ας μην μου αρεσει, το περιμενω πως και πως). Ετσι λοιπον, ειμαι στη δουλεια, σε φαση - καλα τωρα δουλευουμε, αλλα καθομαστε γιατι βαριομαστε. Η τηλεοραση απο πανω μου, παιζει μια χαζομαρα, κατι Αμερικανιες που βαζει το Mtv (ναι απο αυτα που αντιγραφουμε και εμεις, τοσο μυαλο εχουμε και εμεις). Δεν ειμαι τρελος, σας το ξεκαθαριζω, απλα ειμαι περιεργος. Γενικα περιεργος. Για οσους αναρωτουνται τι ειναι η φραση στην αρχη της αναρτησης, να πατε να δειτε Σταρ Τρεκ :Ρ

Stardate 310744.4 ειναι η σημερινη ημερομηνια οπως θα ηταν στο Συμπαν του Σταρ Τρεκ. Μην με πειτε trekker, trekkie ειμαι. Την διαφορα θα σας την πω σε αλλη αναρτηση.

Σκοπευω να γραφω καθημερινα πλεον, και με αυτη την πινελια στα κειμενα μου, νιωθω πιο καλα.

Τα λεμε ξανα καποια στιγμη. Καλημερα σας!

2 σχόλια:

  1. Αντε βρε καλως ηρθες και παλι στην blogόσφαιρα...θα τα λέμε μεσα απο τα σχολια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως σας ξαναβρηκα con black. Σε ευχαριστω για το καλωσορισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή